سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

رندگی نامه جنیفرلوپز

نام اصلی: جنیفر لین لوپز  ؛ لقب : جی لو  ؛ قد:۱۶۸سانتیمتر  . جنیفر لین لوپز در ۲۴ جولای ۱۹۶۹ در بخش گسل هیل در جنوب برونکس متولد شد. ۲خواهر دارد خواهر بزرگتر لسلی ۳۴ ساله خانه دار و خواهر کوچکتر لیندا ۳۰ ساله مشاور امور تفریحی کانال ۱۱ نیویورک میباشد . آرزوی همیشگی جنیفر این بود که سوپراستاری پر کار شود . والدین جنیفر (مادرش) گوآدالوپ رودریگرز و پدرش دیوید لوپز هر دو در شهر پونس پورتوریکو ٬ دومین شهر بزرگ پورتوریکو متولد شدند. هر دو (پدر و مادرش) در کودکی به ایالت متحده آمدند و زمانی که در نیویورک زندگی میکردند با هم اشنا شدند . با وجود اینکه جنیفر از نژاد پورتوریکویی است ولی والدین مادر بزرگ پدریش اروپایی هایی بودند که در جزیره پورتوریکو اقامت داشتند . جنیفر از کودکی به موسیقی علاقه داشت وی با وجود عشقش به موسیقی به صنعت فیلم هم علاقه نشان می داد . فیلم موزیکال ریتامورنو (Moreno Rita) که در سال 1961 ساخته شده بود تاثیر عمیقی بر او گذاشت .جنیفر در سن 5 سالگی به کلاسهای آموزشی رقص و موسیقی رفت و جدای از این برنامه ها در یک مدرسه مذهبی کاتولیک دخترانه مشغول به تحصیل بود . او 8 سال در این مدرسه که خانواده مقدس نام داشت درس خواند و بعد از 4 سال در دبیرستان پریستون ( Preston ) تحصیل کرد و فارغ التحصیل شد . او در مدرسه ورزشکار قابلی بود. رشته ورزشی که در مدرسه کار می کرد تنیس و ورزشهای مربوط به دو و میدانی بود .

لوپز در 18 سالگی از پدر ومادرش جدا شد . در آن زمان دریک موسسه حقوقی مشغول به کار بود و شبها نیز به انجام حرکات موزون ( !!! ) می پرداخت . پس از آن پیشنهاد بازی در نقش Fly girl در کمدی فاکس هیت در برنامه In living color به او داده شد . پس از دو سال کار هنری در برنامه In living color همچنان به کار رقص ولی این بار در گروه مشهور جنت جکسون (Janet Jackson ) ادامه داد . اولین فیلم او گری گوری نوا خانواده من است (Gregory novas my family ) در سال 1975 است و شغل بازیگری او زمانی استحکام یافت که در سال 1997 نقش سلنا کوئینتا نیلا (Selena Quintanilla ) خواننده معروف را بازی کرد.

همسران :

اوجانی نوآ 22 فوریه 1997 تا ژانویه 1998 – ( طلاق )

گریس جود 29 سپتامبر 2001 تا 26 ژانویه 2003 – ( طلاق )

مارک انتونی 5 ژوئن 2004

بد نیست این را هم بدانید که جنیفر در مجله (People 1997 ) به عنوان یکی از 50 فرد زیبای جهان شناخته شد . باشگاه بدن سازی به او لقب گیتار داده بودند چون بدنش قوسی شبیه به گیتار داشت ! در جشن فیلم سلنا ، 28 اکتبر 1996 در سان انتونلو، جنیفر این ستاره سینما و موسیقی با یک اتفاق عشقی غیره منتظره مواجه شد . زمانی که دوست پدرش اوجانی نوآ میکروفن را به دست گرفت و در حالیکه یک حلقه جواهر مریکوس کات بزرگ را در دست داشت در میان جمع به او پیشنهاد ازدواج داد ! جنیفر نیز بلافاصله به او پاسخ مثبت داد. ( مثل اینکه خودش منتظر بوده ! )او برای آموزش حرکات موزون ( !!! ) به مانهاتان (Manhattan) نقل مکان کرد و شبها در استودیویی که تمرین رقص می کرد می خوابید . شایع شده که او بدنش را 1 میلیارد دلار بیمه کرده و تحت حمایت 300 میلیون دلاری از طرف بیمه است . ( دسامبر 1999 ). لوپز و دوست پسرش Puffy در ارتباط به یک کلوپ شبانه تیراندازی دستگیر شدند . پلیس آنها را با یک اسلحه دزدی دستگیر کرد . اما از جنیفر رفع اتهام شد و از زندان آزاد گردید . دسامبر( 1999).

او و دوست پسرش Puffy در 14 ژانویه 2001 اعلام کردند که به دوستی خود خاتمه بخشیدند او اولین بازیگر زن آمریکای لاتینی است که بالا ترین دستمزد را برای بازی در نقش selena در فیلم طراحان عروسی 2001 ( wedding planner ) به خود اختصاص داد که مبلغی برابر 1 میلیون دلار می باشد . او این فیلم و آلبوم (Hitnomberone ) را در یک هفته ( به طور همزمان ) کارکرد . ( یه لقمه نون چی کارا که نمیکنه ! ) . جنیفر با همسرش گریس جود ( Gris Judd ) زمانی که کلیپ برای عشق قیمتی نیست را اجرا می کرد ، آشنا شد . آنها جشن کوچکی برای ازدواج خود ترتیب دادند که در خانه ای در لوس آنجلس برگزار شد و 170 نفر مهمان داشت .

بدنش به عنوان زیباترین اندام در مجله انگلیسی Celebrity Bodies شناخته شده است . او یک رستوران کوبایی جدید به نام Madres مادرس در پاسادنا Pasadena کالیفورنیا افتتاح کرده و صاحب خانه ای به ارزش 1/9 میلیون دلار در سواحل میامی است و همسایگان دیوار به دیوار او روبین و تری گیپ هستند وخانه ریکی مارتین 7 بلوک با خانه جنیفر فاصله دارد . سومین آلبومش این من هستم ... وبعد (This is me … them ) را در 26 نوامبر 2002 به پایان رساند.در اکتبر 2002 با بن افلک نامزد کرد . گفته می شود جنیفر اصلاً مشروبات الکلی مصرف نمی کند .همسر سابقش گریس جود و نامزد سابقش بن افلک در یک روز متولد شده اند . بن سه سال از گریس کوچکتر است. جنیفر در 20 ژانویه 2004 نامزدیش را با بن افلک به هم زد . او اشعار ترانه ( Dear Ben) بن عزیز را برای نامزدش بن افلک سروده بود تا به او بگوید که چقدر عاشقش است . آوریل 2004 زمانی که با بن افلک نامزد بود در مصاحبه ای اعلام کرده بود که پس از ازدواج با بن افلک به کار هنری و حرفه ای خود ادامه خواهد داد ولی این اتفاق هیچ گاه نیفتاد چون در فوریه 2004 نامزدیش را با بن افلک به هم زد .


 

دستمزدها

1

Monster – in - law (2005)

15میلیون دلار

2

زندگی ناتمام (2004)

 15 میلیون دلار

3

افتخار رقصیدن با شمارا دارم (2004)

 15 میلیون دلار

4

Jersey girl (2004)    

   4 میلیون دلار

5

گیگیلی (2003)                             

 12میلیون دلار

6

Maid در مانهاتان( 2002 )               

 12 میلیون دلار

7

کافی است( 2002 )                     

میلیون دلار

8

چشمان فرشته ( 2001 )                

9میلیون دلار

9

طراحان عروسی (2001)                

9 میلیون دلار

10

سلول (2000 )                              

4میلیون دلار

11

مورچه ها ( 1998 )                        

50 هزار دلار

12

خارج از برنامه ( 1998 )                            

2 میلیون دلار

13

تو بچرخ ( 1997)                                     

1 میلیون دلار

14

انا کندا Anaconda( 1997 )                               

   1میلیون دلار

15

سلنا ( 1997 )                                       

1 میلیون دلار

16

خون وشراب ( 1996 )                              

250 هزار دلار

17

چک ( 1996 )                                         

200 هزار دلار

18

خانواده من ( 1995)      

50 هزار دلار 

 
نظرات 5 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 07:51 http://mostafaloo73.blogfa.com

سلاااام فدات...عزیز...مهربون
مثل همیشه عالی
عاشق این نوشته هاتم...کوتاه و گیرا
قربونت ممنون
.
.


برای تا ابد ماندن باید رفت

گاهی به قلب کسی

گاهی از قلب کسی . . .

رویا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 07:57 http://mostafaloo73.blogfa.com

سلام . اینم یه متن واسه کسایی که چشم به راه عشقشون هستن

چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به پای تو سوختن . و چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن , برای تو گریستن و به عشق و دنیای تو نرسیدن ... ای کاش میدانستی بدون تو و به دور از دستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست........

امیدوارم خوشتون اومده باشه

رویا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 08:01 http://mostafaloo73.blogfa.com

سلام ...



یکی بود یکی نبود



زیرگنبد کبود....!!



یه فریاد دل شکسته بود



کنار دیوار دل نشسته بود



دل به فریاد عاشقانه بسته بود



اما هنوز لبهای عاشق بسته بود



نگاهش از همه خسته بود...!!!



گوش به صدای زنگ تلفن بسته بود!!!



درهای خانه با زنجیر بسته بود؟؟؟



توی سکوت تنها یک جوان دل شکسته بود!!!



نفسش به صدای عاشقانه بسته بود!!!



حیف که صدای عاشقانه مرده بود!!!

رویا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 08:03 http://mostafaloo73.blogfa.com

کاش قلبم درد تنهایی نداشت

سینه ام هرگز پریشانی نداشت

کاش برگهای آخر تقویم عشق

حرفی از یک روز بارانی نداشت

کاش می شد راه سخت عشق را

بی خطر پیمود و قربانی نداشت

رویا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 08:06 http://mostafaloo73.blogfa.com

روی خرابترین خرابه های تخت جمشید می نویسم خرابتم رفیق


روی خرابترین خرابه های تخت جمشید می نویسم خرابتم رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد